Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 12:48:04 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/03896 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Hälvati küla, 
Kalda// Korju-Aadu// Lepiku// Läätse// Oa// Ojamõõla// Pollipõllu// 
Põlluvahi// Roosioru// Taku// Tammealuse// Tulika// Uuetoa// Lautna küla// 
10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee// Harjaka// Madise// Oblika// Lihula 
linn, Kartulihoidla tee// Mäe tn 10// 9// Mäe tänav// Piiri tn 14// Piiri 
tänav L1// L3// Poolapiiri// Pärnu maantee L2// Uus-Pärnu mnt 1// 5// 7// 
Valuste tee 10// 6// 9// L3// Pagasi küla, Uuepõllu// Parivere küla// 
Hansu// Kasela// Kivikilbiku// Kubja// Lauda// Parivere tee// Tooma// 
Vana-Pärnu maantee (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste saamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27010197>  (menetlus nr: 
429696), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister